• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kan jag få samlingslånet till bankkonto?

H

Hoppashoppas

Gäst
Poäng: 0
Hej tog ett samlingslån hos nystartfinans på 145k och för jag ska lösa mina skulder så måste Jag få pengarna till mit bankkonto för jag kan inte få ocr-nummer har tillochmed ringt och pratat med dem. men nystart finans vill att man ska ha det tror ni dem inte kommer ge mig pengarna nu eller tror ni att jag bara kan få det till bankkontot utan några problem?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 242
Mottagna reaktioner
934
Poäng
817
Nystart betalar i te
Hej tog ett samlingslån hos nystartfinans på 145k och för jag ska lösa mina skulder så måste Jag få pengarna till mit bankkonto för jag kan inte få ocr-nummer har tillochmed ringt och pratat med dem. men nystart finans vill att man ska ha det tror ni dem inte kommer ge mig pengarna nu eller tror ni att jag bara kan få det till bankkontot utan några problem?
Nystart betalar inte ut några pengar till bankkontot tyvärr
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Som Krelf, skriver så gör nystart utbetalningen till dina borgenärer. När jag hade dom hade dom beviljat ett större belopp än skulderna så jag fick några tusen kr insatta men det hör nog inte till vanligheterna.
 
J

Jag igen

Gäst
Poäng: 0
Som Krelf, skriver så gör nystart utbetalningen till dina borgenärer. När jag hade dom hade dom beviljat ett större belopp än skulderna så jag fick några tusen kr insatta men det hör nog inte till vanligheterna.

grejen är att jag har blivit godkänd skrivit avtal något tips hur jag kan gå till väga för jag måste verkligen lösa dem lånen tack på förhand
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
När jag hade dom fick jag fylla i en fullmakt med summa och bankgiro dom betalningen skulle gå till.
 
U

Ush

Gäst
Poäng: 0
När jag hade dom fick jag fylla i en fullmakt med summa och bankgiro dom betalningen skulle gå till.
fyllde med i den men fick ju skriva som så där man skriver ocr nummer skrev jag bara Manuel överföring o ringde o berätta för dem hur det la till skickade tillokmed ett meddelande jag hade fått från min egen bank att det inte gick att få ocr. Aja jag får hoppas att där finns en lösning
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 242
Mottagna reaktioner
934
Poäng
817
fyllde med i den men fick ju skriva som så där man skriver ocr nummer skrev jag bara Manuel överföring o ringde o berätta för dem hur det la till skickade tillokmed ett meddelande jag hade fått från min egen bank att det inte gick att få ocr. Aja jag får hoppas att där finns en lösning
Får be nystart kontakta dem så kanske dem kan lösa det För svårt att se att dem kommer att gå med på att skicka dem till sitt konto
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 310
Mottagna reaktioner
695
Poäng
637
Vilken bank är det som inte kan ge dig ocrnummer? Vet att lån och spar samt Ica-banken inte har något ocrnummer så dom lånen går inte att lösa om man fått lösenkrav. Tyvärr är det så att ifall du inte får fram uppgifterna som nystart kräver så blir det inget lån. Du har fått lånet beviljat med lösenkrav, alltså förutsatt att nystart löser lånen åt dig och du inte får in pengarna på kontot.
 
H

Hoppashoppas

Gäst
Poäng: 0
Vilken bank är det som inte kan ge dig ocrnummer? Vet att lån och spar samt Ica-banken inte har något ocrnummer så dom lånen går inte att lösa om man fått lösenkrav. Tyvärr är det så att ifall du inte får fram uppgifterna som nystart kräver så blir det inget lån. Du har fått lånet beviljat med lösenkrav, alltså förutsatt att nystart löser lånen åt dig och du inte får in pengarna på kontot.

Jag har Sparbanken syd. Tack så mycket
 

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
105
Poäng
317
När jag fick beviljat fick jag 20 till mitt bankkonto för att dom tog med en privat skuld annars så får du inget till bankkontot. Alla banker kan lösa ocr för betalning.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp